Wednesday, December 21, 2011

MAKAN-MAKAN MEKDI DI TEPI TASIK




Arini pesday masuk koje lepas mc smlm....hehehe...sonok...big boss n all the big gun-big gun ada workshop kt lumut...so xde le stress sgt koje mcm ari2 lain...:D (ari lain tu stress sgt ke..hehe)...blum pun kol doblas...geng2 jahanam gua dah roger2 ajak kelua makan....gua on je...hehehe...mcm2 plan ada...mekdi alamanda la...mekdi kt serdang la...mekdi bangi la...mekdi warta la...sume disebut...alih2 decide mekdi warta...konon-konon sikit je umat manusia kt sana....alih2 smpai2 je....tgk manusia2 beratur smpai ke tangga luar..punya la ramai umat...mb sume nk rebut diskaun masa lunch....erm..x boleh jadik ni..."buat u-turn...buat u-turn"...pekik gua kt si anu (nama sebenar anuar..tp gua suka panggil panggilan manja dia anu..kehkehkeh)...anu dgn penuh cermat seorang driver pun buat le u-turn...we all trus decide tapau jelah mekdi kt drive tru bangi...nk harap dine-in..ermmm...malam la...tiap ruang ada manusia...camne nk duduk...so drive tru pun dri tru la..janji dapat makan perosperiti beger idaman gua....(ceh..padahal tah berapa kali makan daaaa...)  erm....finally dpt gak beli beger mekdi...oleh kerana xde tempat nk melepak...kami decide lepak je kt tepi tasik celaka eh silap tasik cempaka...konon2 mood piknik cam omputih selalu buat tuh..hehehhe...ni si sepol la...sibuk nk suh gua ngan anu posing....ermmm..bagus gak ada kenangan....ni kalau ada awek tgk si anu mkn cenggituh...abis la dia..turun la saham eh...(*______*)....Alhamdulilah...arini balik rumah dgn kekenyangan...sbb melantak twister fries sepol + senirik punya...mana x "menteeh" perut...(menteeh ayat org rembau = kenyang yg amat)...so esok punya cerita belum sure...yang pasti arini gua hepi...:D

No comments:

Post a Comment