Wednesday, December 21, 2011

MAKAN-MAKAN MEKDI DI TEPI TASIK




Arini pesday masuk koje lepas mc smlm....hehehe...sonok...big boss n all the big gun-big gun ada workshop kt lumut...so xde le stress sgt koje mcm ari2 lain...:D (ari lain tu stress sgt ke..hehe)...blum pun kol doblas...geng2 jahanam gua dah roger2 ajak kelua makan....gua on je...hehehe...mcm2 plan ada...mekdi alamanda la...mekdi kt serdang la...mekdi bangi la...mekdi warta la...sume disebut...alih2 decide mekdi warta...konon-konon sikit je umat manusia kt sana....alih2 smpai2 je....tgk manusia2 beratur smpai ke tangga luar..punya la ramai umat...mb sume nk rebut diskaun masa lunch....erm..x boleh jadik ni..."buat u-turn...buat u-turn"...pekik gua kt si anu (nama sebenar anuar..tp gua suka panggil panggilan manja dia anu..kehkehkeh)...anu dgn penuh cermat seorang driver pun buat le u-turn...we all trus decide tapau jelah mekdi kt drive tru bangi...nk harap dine-in..ermmm...malam la...tiap ruang ada manusia...camne nk duduk...so drive tru pun dri tru la..janji dapat makan perosperiti beger idaman gua....(ceh..padahal tah berapa kali makan daaaa...)  erm....finally dpt gak beli beger mekdi...oleh kerana xde tempat nk melepak...kami decide lepak je kt tepi tasik celaka eh silap tasik cempaka...konon2 mood piknik cam omputih selalu buat tuh..hehehhe...ni si sepol la...sibuk nk suh gua ngan anu posing....ermmm..bagus gak ada kenangan....ni kalau ada awek tgk si anu mkn cenggituh...abis la dia..turun la saham eh...(*______*)....Alhamdulilah...arini balik rumah dgn kekenyangan...sbb melantak twister fries sepol + senirik punya...mana x "menteeh" perut...(menteeh ayat org rembau = kenyang yg amat)...so esok punya cerita belum sure...yang pasti arini gua hepi...:D

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete