Wednesday, December 21, 2011

KOREA OH KOREA....

haaaa...baru jumpa gua punya gambar masa pergi korea arituh....punya la lupa mana gua save...eh aritu ke? ayat arituh mcm sesuai digunakan utk benda baru berlaku...ermm kira baru la jugak...even gua pergi pada bulan april tahun 2011,...kihkihkih....

Sgt le sonok dpt p korea...almost 2 minggu kt sana...rasa xnk balik...wpun org ckp hujan emas negeri org...kekeke...emas pun mahal skang ooooo...tp yg eran nye masa gua kt sana x ramai plak jumpa mamat ensem cam dlm citer korea tuh...yg mcm group K-pop tuh...kt mana yg ensem2 ni bersembunyi ek...hehehe...gelenyar la plak gua nih...erm...tp 2 minggu kt seoul mmg sgt happening....

tq to our PM sbb buat MoU Signing kat sana...so sbg urus sia2..eh urusetia...gua pun ada chance le p ngular ke KOREA!....shoping jgn citer le...gua rs hari2 gua turun etaewon...pertamanya sbb nak mkn nasik beriani kt masjid atas bukit tuh...keduanya cuci mata. CUCI MATA je la sbb gua dah tercuci poket gua smpai burst bajet...punya la gua gila sopeng brooch n beg...adoiaaiiiii

paling gua suka day before PM n entourage smpai...gua sempat le curi2 g nami island...fuhhhh....cam jatuh cinta la gua sekejap dgn KANG JUNG SANG hero citer winter sonata tuh..hehehhee....apapun...maleh nk tulih panjang2...korang p sendiri ar baru best...dgr citer gua jekang bosan plak...hehehe...layannnn....

















1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete